GeoLeaks Geocaching Forum

Volledige versie: Upgrade GeoLeaks forum
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4
De niet werkende button op de cache pagina´s van geocaching.com ligt inderdaad aan het GeoLeaks userscript. Ik heb de maker van het script even benaderd en daar de vraag gesteld.

Firefox zou moeten werken, ik heb het hier standaard. Misschien een kwestie van F5 of CTRL+F5? Anders browser legen?
Klopt, na CTRL+F5 kan ik weer inloggen met FireFox
(18-04-2023, 20:35 )TeamVanKlei schreef: [ -> ]Op de computer waar ik dagelijks inlog op Geoleaks krijg ik de melding na proberen in te loggen "De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw". Dit werkte altijd tot aan de update"  Op een andere PC kan ik zonder problemen inloggen met dezelfde login gegevens..

Na heel veel proberen werkt het nu wel. Ik kan niet verklaren waarom...
I suspect that a configuration file was deleted (maybe .htaccess) that allowed other domains (geogaching.com) to access the geoleaks.com domain from outside the server.

Why this should work with Firefox for some is a mystery to me, it doesn't work for me with Xubuntu/Firefox/Chrome and the error message in the Chrome debugger is clear.

[Afbeelding: Screenshot-2023-04-18-21-12-36.jpg]
Het probleem met lege berichten en de spoilers is inmiddels opgelost.
Niet elke verandering is een verbetering natuurlijk maar deze wijziging ziet er mooi en gelikt uit, complimenten en dank daarvoor.
Natuurlijk is het weer even wennen maar die fase is zo weer voorbij.
Toch nog één minpuntje wat mij betreft: jammer dat de achtergrond niet veranderd is, daar is wel iets mooiers en moderners voor te vinden lijkt mij.
Het terug gaan naar het forum overzicht is opgelost.
Bedankt voor dit bericht! knopje is er ook weer.

[Afbeelding: Schermafdruk-van-2023-04-18-21-31-37.png]
(17-04-2023, 10:32 )GeoLeaks schreef: [ -> ]Sommigen zullen afgelopen weekend wel gemerkt hebben dat het forum soms onbereikbaar was en er enkele berichten zijn verdwenen. De reden was dat er enkele testen zijn uitgevoerd.

De aankomende periode (is even geen tijdspanne voor te geven) zal er een volledige upgrade worden gedaan aan de gebruikte php versie en we gaan over naar de nieuwste versie van MyBB, de forumsoftware die we al langere tijd naar tevredenheid gebruiken.

Om die reden zal het forum diverse keren offline worden gehaald en voor de gebruikers niet bereikbaar zijn. Op naar GeoLeaks 2.0 Wink

Hoi, 

Ik kan sinds de upgrade niet meer op de geoleakssite vanaf geocaching. Ik krijg steeds de paarse knop error. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg deze helaas niet weg. Ik werk met chrome en ben niet echt heel handig met een pc. Wat doe ik nu best ? 

Dank je wel voor de hulp 
Groetjes Karin
Sinds vandaag:

Userscript
https://i.imgur.com/y2Nz52k.png

Acess to XMLHttpRequest at 'https://geoleaks.com/forum/search.php' from origin 'https://www.geocaching.com' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.
Naar pagina 2 gaan op de forums werkt ook niet
(18-04-2023, 21:32 )Cachehunter71 schreef: [ -> ]I suspect that a configuration file was deleted (maybe .htaccess) that allowed other domains (geogaching.com) to access the geoleaks.com domain from outside the server.

Why this should work with Firefox for some is a mystery to me, it doesn't work for me with Xubuntu/Firefox/Chrome and the error message in the Chrome debugger is clear.

[Afbeelding: Screenshot-2023-04-18-21-12-36.jpg]

# To unblock specific domains
The .htaccess on the server could look like this:
Code:
<IfModule mod_headers.c>
SetEnvIf Origin "^http(s)?://(.+\.)?(geocaching\.com|groundspeak\.com)$" origin_is=$0
Header set Access-Control-Allow-Origin %{origin_is}e env=origin_is
</IfModule>

This could possibly make the script work again.
ik zie dat er 2 pagina's zijn op dit onderwerp maar krijg enkel maar pagina 1 te zien, kan de laatste reactie niet zien, wordt steeds terug gestuurd naar pagina 1
(19-04-2023, 10:57 )ketelke schreef: [ -> ]ik zie dat er 2 pagina's zijn op dit onderwerp maar krijg enkel maar pagina 1 te zien, kan de laatste reactie niet zien, wordt steeds terug gestuurd naar pagina 1

Here the same problem.
Nieuw issue -> "<< Ouder topic / Nieuwer topic >>" werken nog niet, blijft op de zelfde topic routeren
Als ik op een pagina ben met een cache zie ik hetzelfde als "ketelke" op zijn post van gisteren om 7:02 pm
(18-04-2023, 19:02 )bouilloire schreef: [ -> ]Je ne sais pas si Robin Hood veut dire la même chose que moi, mais je ne peux pas venir ici directement depuis la liste des caches, alors j'obtiens une erreur

[Afbeelding: geoleaks.png]

Quand je vais sur une page de cache j'obtiens la même chose que "kettleke" qui n'aide pas du tout,
Ligt het aan mij dat ik alleen pagina 1 van deze topic kan zien?
Quand je vais sur une page de cache, j'obtiens la même chose que "bouilloire", donc plus d'aide avec les caches ?
Je vois aussi que mes notes n'apparaissent plus
GeoLeaks Spoiler Website start niet op in Chrome en Firefox!
Ik blijf de error button krijgen op de geocachingsite. Al vanalles geprobeerd, maar ik krijg hem niet weg. Ik werk in Chrome. Hulp is welkom
Thx
(17-04-2023, 10:32 )GeoLeaks schreef: [ -> ]Sommigen zullen afgelopen weekend wel gemerkt hebben dat het forum soms onbereikbaar was en er enkele berichten zijn verdwenen. De reden was dat er enkele testen zijn uitgevoerd.

De aankomende periode (is even geen tijdspanne voor te geven) zal er een volledige upgrade worden gedaan aan de gebruikte php versie en we gaan over naar de nieuwste versie van MyBB, de forumsoftware die we al langere tijd naar tevredenheid gebruiken.

Om die reden zal het forum diverse keren offline worden gehaald en voor de gebruikers niet bereikbaar zijn. Op naar GeoLeaks 2.0 Wink

[Afbeelding: Screenshot-2023-04-19-at-19-26-04-10-Den...-Hamer.png]

Dit blijf ik steeds houden in Firefox zowel in Crome
(18-04-2023, 19:56 )ketelke schreef: [ -> ]als ik naar de website van geoleaks wil gaan krijg ik een foutmelding

[Afbeelding: geoleaks-2.png]

[Afbeelding: geoleaks-3.png]

Dat heb ik ook steeds in Chrome en in Firefox een blanco pagina
Rolleyes
Mogelijk is mijn vorige berichtje toch nog ergens terecht gekomen maar het lijkt er op dat ik van deze topic alleen de eerste pagina met berichten kan lezen.
Opstartprobleem?
Inderdaad en ook dat probleem is opgelost.
Op error drukken = een blanco blad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's: 1 2 3 4