01-11-2016, 11:32
Graag wil ik dit emailtje van de hosting provider van GeoLeaks onder de aandacht brengen:
Waar het om gaat heb ik even vetgedrukt geplaatst. Ons webforum maakt namelijk sinds drie jaar probleemloos van de mogelijkheid gebruik om onderling via SMTP mail te versturen. De reden is dat we zo ongeveer ongelimiteerd onderling mail tussen de gebruikers kunnen versturen.
De mogelijkheid is dat met de nieuwe infrastructuur daar storingen bij kunnen ontstaan. Mocht je zelf bij het versturen van onderlinge mailtjes foutmeldingen te zien krijgen of andere onregelmatigheden dan hoor ik dat graag, zodat ik gelijk naar een oplossing kan zoeken!
Citaat:De webruimte van geoleaks.nl is verplaatst naar een nieuwe infrastructuur.
Wij gaan mee met de tijd en bereiden ons voor op de toekomst. Onze nieuwe infrastructuur is hier een voorbeeld van en helpt om de stabiliteit en prestatie van uw webruimte te verbeteren.
Als u onder de 99,9% van onze klanten valt die de standaard instellingen gebruikt, dan blijft alles werken als voorheen en hoeft u niks te doen.
Heeft u de instellingen van uw webruimte gewijzigd?
Dan kan het zijn dat u uw instellingen moet aanpassen, om uw website normaal te laten werken.
Onze nieuwe infrastructuur kan gevolgen hebben voor de werking van uw website wanneer u:
andere DNS servers gebruikt dan die van ons,
diensten van derden gebruikt die afhankelijk zijn van het ip-adres van uw webruimte,
een database van een ander domein gebruikt,
e-mails verstuurt via uw website met SMTP.
Voor de beste werking van uw website adviseren wij u om onze standaard instellingen te gebruiken.
Heeft u hulp nodig met het aanpassen van uw instellingen? Of is er iets wat niet werkt zoals verwacht? Neem dan contact op met onze support.
Waar het om gaat heb ik even vetgedrukt geplaatst. Ons webforum maakt namelijk sinds drie jaar probleemloos van de mogelijkheid gebruik om onderling via SMTP mail te versturen. De reden is dat we zo ongeveer ongelimiteerd onderling mail tussen de gebruikers kunnen versturen.
De mogelijkheid is dat met de nieuwe infrastructuur daar storingen bij kunnen ontstaan. Mocht je zelf bij het versturen van onderlinge mailtjes foutmeldingen te zien krijgen of andere onregelmatigheden dan hoor ik dat graag, zodat ik gelijk naar een oplossing kan zoeken!
![[Afbeelding: micro.jpg]](https://s10.postimg.cc/xtk1apfad/micro.jpg)